Tietoja Korupaja.fi:stä

Korupaja.fi on Malmin Korupaja Oy:n Syyskuussa 2012 perustama verkkokauppa, jonka tarkoituksena on myydä suomalaisia sormuksia suomalaisesta verkkokaupasta. Tuotevalikoima muodostuu timanttisormuksista sekä kihlasormuksista. Sormuksista suurin osa on timanttisormusvalikoimaa, jotka suunnitellaan ja valmistetaan Korupajan omassa kultasepänverstaassa. Verkkokaupassamme on myös kattava valikoima muita koruja, kelloja sekä lahjatavaroita. Suurimpaan osaan tuotteistamme on myös mahdollista tilata ilmainen konekaiverrus.

Malmin Korupaja on pääkaupunkiseudulla tunnettu käsintehdyistä vihki- ja timanttisormuksista. Verkkokaupan ansiosta sormusvalikoimamme tavoittaa asiakkaita myös Helsingin ulkopuolelta.

 

TUOTTEET JA HINNAT

Verkkokaupassamme olevat tuotteet ovat saatavissa myymälästämme tai ne ovat toimitettavissa postitse Suomessa oleviin osoitteisiin. Pyrimme ilmoittamaan tarkat tuoteselosteet kunkin tuotteen yhteydessä, emme kuitenkaan vastaa tuotetiedoissa olevista virheistä. Kaikki hinnat sisältävät arvonlisäveron, mutta eivät toimituskuluja. Yli 50.00 euron tilaukset toimitamme kuluitta postiin tai postin pakettiautomaattiin. Tuotteet ovat myös noudettavissa myymälästämme kuluitta.

Mikäli et tiedä omaa sormuskokoasi, tarkista se kätevällä sormusmitallamme. Tulosta sormusmitta tästä >> SORMUSMITTA tai tilaa omasi TÄÄLTÄ.

 

REKISTERÖITYMINEN

Rekisteröitymällä asiakkaaksi, tuotteiden tilaaminen on nopeampaa, sillä asiakastiedot siirtyvät tilauslomakkeelle automaattisesti. Lisäksi voit seurata tilauksiasi ja näet tilaushistoriasi oman tilisi hallintapaneelista. Voit tehdä tilauksen myös rekisteröitymättä.

Voit rekisteröityä asiakkaaksi tästä

 

TILAAMINEN

Tuotteet ovat tilattavissa verkkokauppamme ostoskorin välityksellä. Tilauksen yhteydessä tulee ilmoittaa tilaajan nimi, osoite, puhelinnumero sekä sähköpostiosoite. Tilaajan tulee olla 18 vuotta täyttänyt. Asiakasrekisterimme on henkilörekisterilain mukaisesti luottamuksellinen ja emme luovuta sen tietoja ulkopuolisille.

Tilaaminen ei edellytä rekisteröitymistä, mutta se nopeuttaa asiointia. Lisäksi pystyt seuraamaan tilauksiasi ja näet tilaushistoriasi asiakastilisi hallintapaneelista.

Emme vastaanota tilauksia ulkomailta. Pidätämme oikeuden perua ulkomailta tehdyt tilaukset.

 

MAKSUTAVAT

Käytössäsi ovat seuraavat maksutavat: Klarna lasku, maksu verkkopankilla (Nordea , Sampo, Osuuspankki, Aktia, Nooa- säästöpankki, Ålandsbanken, Tapiola, Handelsbanken,POP-pankki ja S-pankki), VISA, Visa Electron ja Mastercard/Eurocard -luottokortit sekä Klarna Tili (osamaksu). Käytämme maksuyhteydessä suojattua yhteyttä (SSL ), joten luottokorteilla ostaminen on erittäin turvallista.

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Mikäli haluat maksaa Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla, Malmin Korupaja Oy toimii ainoastaan tuotteiden ja palveluiden markkinoijana ja lisäksi toimittaa tuotteet ostajalle. Reklamaatioista vastaa Klarna AB.
Klarna AB toimii Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa tuotteen myyjänä ja kauppa syntyy asiakkaan ja Klarna AB:n välille. Myyjän vastuulla ovat kaikki kauppaan liittyvät velvoitteet. Klarna AB on myös maksun saaja.

Maksupalvelun tarjoaja

Klarna Bank AB (publ)
Sveavägen 46
111 34 Stockholm
Ruotsi

556737-0431

Palvelun kuvaus

Klarna Bank AB (Klarna) on Finanssivalvonnan valvonnan alainen maksulaitos ja toimii maksupalveluntarjoajana kauppiaille. Klarna välittää asiakkaan (kuluttaja, yritys tai yhteisö) maksuja kauppiaalle. Maksu voidaan toteuttaa Klarnan maksupalvelussaan tukemilla tai tuottamilla maksutavoilla, jotka kauppias on sopinut ottavansa Klarnan palvelun kautta käyttöönsä. Kauppias saa tiedon onnistuneesta maksusta välittömästi.

Palautusoikeus

Teillä on kuluttajasuojalain mukainen palautusoikeus,
jota käyttäessänne voitte asioida suoraan kauppiaan kanssa.

Tietoa maksutavoista

Pankin verkkopalvelussa vastaanottajana näkyy Klarna.
Maksu tilitetään kauppiaalle.

Korttimaksujen osalta Klarna AB näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Klarna Lasku

Osta nyt, maksa jälkikäteen! Klarna Laskulla maksaessasi asiointisi on turvallista ja helppoa. Sinun ei tarvitse koskaan ilmoittaa maksukorttisi tietoja ja saat tilaamasi tuotteet aina ennen kuin sinun tarvitsee maksaa niitä. Maksuaika aina 14 vuorokautta. Mahdollisuus maksaa lasku myös erissä Laskutusmaksu 5 € per tilaus. Maksun myöhästyessä laskun loppusummaan lisätään muistutusmaksu 5,00 € ja viivästyskorko 11.50 %. Klarna tarkistaa ostohetkellä tilaajan luottokelpoisuuden, mikä joissain tapauksissa voi tarkoittaa myös luottotietojen tarkistamista. Henkilötietoja käsitellään henkilötietolain mukaisesti. Katso Klarnan Laskuehdot.

Klarna Tili

Joskus on mukavampaa maksaa laskut omassa tahdissa. Kun valitset maksutavaksesi Klarna Tilin, voit itse päättää kuukausieriesi koon. Katso Klarnan Tilin ehdot.


LASKUTUSKYSYMYKSISSÄ VOIT OTTAA YHTEYTTÄ:

Klarna AB

Norra Stationsgatan 61

113 43 Stockholm

Ruotsi

Puhelin: 09- 425 99 771

Sähköpostiosoite: info@klarna.fi

Linkki: https://klarna.com/fi/reklamaatiot

 

TOIMITUSALUE / DELIVERY

Verkkokaupastamme toimitamme tilauksia vain Suomen alueella, emme toimita ulkomaille. / We deliver orders to Finland. We do not offer international delivery.

 

TILAUKSEN TOIMITUSKULUT

Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta.

Postipaketti, Postin pakettiautomaatti

Nouto myymälästä

Postipaketti, Postin pakettiautomaatti

0 € / tilaus yli 50,00 euron tilauksille

0 € / tilaus

5,50 € / tilaus alle 50,00 euron tilauksille
Pikkupaketti (mitat max 3 x 25 x 35 cm) 5,50 € / tilaus alle 50,00 euron tilauksille

HUOM! Suurin osa käyttämistämme sormus- ja korurasioista ylittävät Pikkupaketin sallitut mitat ja näin ollen Posti saattaa muuttaa paketin normaaliksi postipaketiksi, joka noudetaan Postin noutopisteestä.

 

NOUTO MYYMÄLÄSTÄ

Voit valita toimitustavaksi myös noudon myymälästä. Nouto tapahtuu Malmin myymälästämme, joka sijaitsee osoitteessa Markkinatie 6, 00700 Helsinki. Tuotekohtaiset toimitusajat pätevät myös noutojen suhteen. Ilmoitamme sinulle, kun tilaus on valmiina noudettavaksi. 

 

TUOTTEIDEN TOIMITUSAIKA

Tuotteiden toimitusaika on keskimäärin 2-7 arkipäivää, ellei tuotteen Lisätiedot-lehdellä toisin mainita. Toimitusajalla tarkoitamme tilauksen vastaanottamisen ja tilauksen postittamisen välistä aikaa, arkipäivinä.
Tarkista tuotekohtainen toimitusaika aina tuotesivulta.

 

 

TUOTTEEN VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Postimyynnissä kuluttaja-asiakkailla on 60 pv:n palautusoikeus. Tuotepakkaus tulee avata siististi ja kaikki sen osat tulee säilyttää. Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Huom! Valmiiksi kaiverretulla tuotteella ei ole vaihto- eikä palautusoikeutta.

Palautusaikana Sinulla on oikeus tutustua tuotteeseen ja kokeilla sitä samaan tapaan kuin voisit tehdä ostaessasi tavaran liikkeestä, et voi kuitenkaan ottaa tavaraa käyttöön.

Palauttaessasi tuotteen tai lähettäessäsi tuotteen vaihtoon, voit postittaa sen meille ilmaiseksi yhden (1) kerran. Ohjeet ilmaiseen postitukseen löytyvät tilauksen mukana tulevasta vaihto- ja palautuslomakkeesta. Malmin Korupajan myymien sormusten hintaan kuuluu yksi (1) ilmainen koon muutos tai koon vaihto. Lisämuutoksista Malmin Korupajalla on oikeus veloittaa työn hinta sekä postitus- ja käsittelykulut. Mikäli tuote on kerran vaihdettu, seuraavan vaihdon tai tuotteen palautuksen postikulut maksaa asiakas.
HUOM! Emme hyvitä postikuluja palautetuista tilauksista. Emme hyvitä lisäpalveluna ostettua lahjapaketointia palautetuista tilauksista. 

Emme vastaa Postissa kadonneista palautuksista. Emme myöskään lunasta palautuksia postiennakolla.

Verkkokauppatilauksen mukana tulevassa palautuslomakkeessa on ohjeistus palautukseen/vaihtoon.

Jos sinulta puuttuu palautuslomake niin otathan yhteyttä meihin ennen palautuksen lähettämistä sähköpostilla myynti(at)korupaja.fi tai soittamalla 
numeroon 045 3209488.

Liitä palautuksen mukaan palautuslomake tai seuraavat tiedot:

- nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi
- tilausnumero, (asiakasnumerosi)
- selvitys palautuksen/vaihdon syystä

Toimita tuote Postiin asiakaspalautusta varten. Muista pyytää Postin toimipisteestä kuitti, josta ilmenee seurantatunnus palautuspaketillesi.

Jos olet noutanut paketin Postin sinisestä pakettiautomaatista, voit palauttaa tilauksen myös sitä kautta alkuperäisen noutokoodin avulla. Paketin päältä pitää aina löytyä lähettäjän nimi, osoite ja puhelinnumero sekä Palautuslomakkeessa ilmoitettu palautusosoite. Paketti palautuu meille alkuperäisellä seurantatunnuksella.

Jos olet noutanut paketin Postin valkoisesta Smartpost-automaatista ja haluat palauttaa paketin sitä kautta, saat tarkemmat ohjeet palautukseen asiakaspalvelustamme soittamalla numeroon 045 3204 88 tai lähettämällä sähköpostia osoitteeseen myynti(at)korupaja.fi.

Palautus tulee lähettää huolella suljetussa postituskuoressa, joka ei ole läpinäkyvä. Mikäli asiakaspalautuksen tuotteet on pakattu huolimattomasti jasen vuoksi häviävät tai vahingoittuvat kuljetuksessa, Malmin Korupaja ei ole korvausvelvollinen.

Emme vastaanota palautuksia yli 60 vrk kuluttua toimituksesta. Kun palautus on hyväksytty, rahat palautetaan tilillesi tai käyttämällesi maksukortille Klarnan kautta palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen. Klarna-tilillä tai Klarna-laskulla maksettujen tilausten palautus hyvitetään Klarnalle. Emme hyvitä mahdollisia postikuluja.

Ongelmatilanteet kuljetuksessa sekä viallisten tuotteiden osalta: mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi asiakaspalveluumme myynti(at)korupaja.fi.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta. Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.

 

TILAUKSEN PERUUTTAMINEN

Kuluttajan tekemä tilaus on peruutettavissa myös toimituksen jo tapahduttua, mielellään puhelimitse 045 3209488 tai sähköpostitse myynti(at)korupaja.fi. Mainitsethan tilausnumeron peruutusta tehdessäsi. Mikäli et halua lunastaa jo toimittamaamme lähetystä postista, pyydämme ilmoittamaan siitä välittömästi omaan postitoimipaikkaasi.

 

NOUTAMATTA JÄTETTY PAKETTI

Muistathan, että tilauksen noutamatta jättäminen EI ole sama asia kuin tilauksen palauttaminen. Jos asiakas ei nouda pakettia, on Malmin Korupaja Oy:lla oikeus veloittaa asiakkaalta 25 euroa käsittely- ja toimituskuluja. Huomioi, että peruutusoikeus ja ilmainen palautus eivät koske noutamatta jätettyjä paketteja.

 

LOPPUUNMYYDYT TUOTTEET TILAUKSELLASI

Valitettavasti joskus tapahtuu niin ikävästi, että onnistut tilaamaan sellaisia tuotteita, jotka jostain syystä ovat loppuneet varastostamme. Ilmoitamme tästä sinulle sähköpostitse tai puhelimitse ja tarjoamme sinulle samalla korvaavaa tuotetta, mikäli sellainen löytyy. Tämä ei koske tarjous-/kampanjatuotteita.

POISTO-tuotteet: poistuvat valikoimista ja sen vuoksi niillä on rajoitettu saatavuus Malmin Korupajan ja tavarantoimittajan varastotilanteen mukaan.

OUTLET-tuotteet: ovat varaston viimeisiä ja sen vuoksi niillä on rajoitettu saatavuus Malmin Korupajan varastotilanteen mukaan.

 

TUOTE- ja TILAUSKYSELYT

Mikäli sinulla on kysyttävää tuotteistamme, voit lähettää meille sähköpostia myynti(at)korupaja.fi.

Kiireellisissä kysymyksissä meidät tavoittaa puhelimitse:  Malmin myymälä: 09 351 2800 ja Oulunkylän myymälä: 09 7284 266.

Verkkokauppatilauksiin liittyvät kysymykset voi lähettää sähköpostiimme myynti(at)korupaja.fi tai soittamalla numeroon 045 3209488. Käsittelyä nopeuttaaksesi mainitsethan mahdollisen tilausnumeron.

Myymälätilauksiin liittyvät kysymykset voit lähettää sähköpostiimme asiakaspalvelu(at)korupaja.fi tai soittamalla numeroon 09 351 2800. Käsittelyä nopeuttaaksesi mainitsethan mahdollisen työlapun numeron tai laitat suoraan kuvan työlapusta.

 

USEIMMIN ESITETYT KYSYMYKSET

Myymälässä asioidessa

EN OLE SAANUT ILMOITUSTA SORMUKSEN/KORJAUSTYÖN/KAIVERRUKSEN VALMISTUMISESTA
Annamme asiakkaalle työtä jätettäessä työlapusta keltaisen vastakuitin, johon kirjoitamme työn valmistumispäivän. Työ on noudettavissa tästä päivästä eteenpäin. Tässä tapauksessa emme ilmoita erikseen työn valmistumisesta. Jos työlappuun on kirjoitettu ”soitto/txt”, ilmoitamme milloin työn voi tulla noutamaan.

Verkkokauppa

OLEN SAANUT VIALLISEN TAI VÄÄRÄN TUOTTEEN
Tuotteen ollessa mahdollisesti viallinen tai mikäli sinulle toimitetaan väärä tuote, pyydämme lukemaan tuotteen mukana tulevan palautuslomakkeen. Palautuslomakkeessa on ohjeistus tuotteen mahdolliseen palautukseen / vaihtoon. Vastaamme myös verkkokauppaa koskevissa asioissa numerosta 045 3209488.

EN OLE SAANUT TILAUSVAHVISTUSTA
Kannattaa tarkistaa sähköpostin Roskaposti-kansio, sillä joskus sähköpostipalvelimet saattavat luokitella viestimme roskapostiksi.

EN OLE SAANUT TILAUSTA, JONKA OLEN TEHNYT
Verkkokauppamme toimitusaika on keskimäärin 2-7 arkipäivää. Toimitusajalla tarkoitetaan arkipäiviä. Tarkastathan vielä tilaamasi tuotteen alapuolelta "Lisätiedot"-välilehdeltä tuotteen tarkemman toimitusajan.

ALENNUSKOODI EI TOIMI
Varmista että olet kirjoittanut koodin oikein OSTOSKORISSA alennuskoodille varattuun kenttään ja painanut kohdasta ”Lisää alennuskoodi”. Ostoskoriin pääset sivun oikeassa ylälaidassa olevaa ostoskorin kuvaketta klikkaamalla ja valitsemalla sieltä kohdan ”Näytä kaikki”. Alennuskoodia ei enää kysytä Kassalla. Jos tämä ei toimi niin tarkista vielä, että tuote täyttää kyseisen alennuskoodin ehdot. Alennuskoodia ei voi käyttää jo valmiiksi alennuksessa olevaan tuotteeseen.

EN OLE SAANUT SEURANTATUNNUSTA TILAUKSELLENI
Lähetämme tilauksesta Toimitusvahvistuksen sähköpostiin, kun tilaus on pakattu ja lähdössä postiin. Paketin seurantatunnus löytyy Toimitusvahvistuksesta.

MILLOIN VOIN NOUTAA ”NOUTO MYYMÄLÄSTÄ”-TILAUKSEN?
Saat Toimitusvahvistuksen sähköpostiin kun tilaus on pakattu. Lisäksi lähetämme viestin joko sähköpostilla tai tekstiviestillä, kun tilaus on noudettavissa.

VERKKOKAUPPA EI TOIMI KONEELLANI KUNNOLLA
Jos verkkokaupan toiminnallisuudessa ilmenee ongelmia, ota yhteyttä täyttämällä yhteydenottolomake tai sähköpostitse: myynti(at)korupaja.fi.

ENTÄ JOS TIETOJANI VÄÄRINKÄYTETÄÄN?
Huolehdithan, etteivät tunnuksesi ja salasanasi joudu vääriin käsiin. Asiakas on aina vastuussa tilauksesta, mutta väärinkäyttöä epäiltäessä tulee ottaa yhteyttä verkkokauppamme asiakaspalveluun numerossa 045 3209488. Suljemme tarvittaessa käyttäjätunnuksesi.

MIKÄ ON MALMIN KORUPAJAN VASTUU, JOS ESIM. TUOTTEEN HINTA, KUVA TAI TIETO ON  VÄÄRÄ?
Malmin Korupaja Oy pidättää oikeuden muutoksiin. Mikäli havaitset virheen tuotteessa, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun myynti(at)korupaja.fi tai soittamalla numeroon 045 3209488.

MUUT KYSYMYKSET JA PALAUTE
Mikäli et löytänyt vastausta kysymykseesi tältä sivulta, ota yhteyttä joko sähköpostitse myynti (at) korupaja.fi tai soittamalla numeroon 045 3209488. Käsittelyä nopeuttaaksesi mainitsethan mahdollisen tilausnumeron.

Palaute on aina tervetullutta ja otamme vastaan mielellämme niin risut kuin ruusutkin. Vain siten voimme kehittyä mahdollisimman toimivaksi ja asiakasystävälliseksi verkkokaupaksi.

 

 

REKISTERISELOSTE

Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste- Malmin Korupaja Oy

Rekisterinpitäjä

Malmin Korupaja Oy / korupaja.fi (0995286-8)
Markkinatie 6
00700 HELSINKI
Puh. (09) 3512 800
myynti(at)korupaja.fi

Rekisteriasioista vastaava henkilö

Pasi Suninmäki
pasi.suninmaki(at)korupaja.fi

Rekisterin nimi

korupaja.fi verkkokaupan käyttäjärekisteri

Henkilötietojen käyttötarkoitus

Korupaja.fi -verkkokaupan käyttäjärekisteriin tallennettuja henkilötietoja käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen, yhteydenottojen hoitamiseksi, markkinointitarkoituksiin sekä muihin verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin.

Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.

Henkilötietojen käsittelyssä on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.

Säilytämme henkilötietojasi niin kauan, kuin on tarpeellista rekisterin käyttötarkoitusten toteuttamiseksi. Lisäksi joitain tietoja voidaan säilyttää kauemmin niiltä osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.

Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeus peruuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus

Mikäli haluat poistua rekisteristä tai haluat lisätietoja ota yhteyttä myynti@korupaja.fi

Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin kerätään rekisteröidyistä perustietoja:

  • Henkilön etu- ja sukunimi
  • Sähköpostiosoite
  • Postiosoite
  • Puhelinnumero
  • Ostohistoria
  • Tieto markkinointiluvasta
  • Toivelistan tuotteet
  • Tuotearvostelut
  • Tuotekohtaiset ilmoitukset
  • Korupaja.fi verkkosivuilla vierailleiden IP-osoitteet
  • Evästeiden kautta kerättävät tiedot ja sosiaalisen median kanavista kerättävät tiedot.

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterinpitäjä rekisteröi korupaja.fi -verkkokaupan käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Luovutamme rajoitetusti henkilötietoja muille osapuolille, esim : Luovutamme henkilötietoja logistiikka ja maksupalvelu yhteistyökumppaneille, verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.

Käytämme sähköpostimarkkinoinnin työkaluja. Näihin tallennettuna ovat vain nimi sekä sähköpostiosoite

Rekisterin suojauksen periaatteet

Asiakasrekisteriä säilytetään sähköisesti. Rekisteri on asianmukaisesti suojattu ulkopuolisilta palomuurein ja muilla teknisillä suojakeinoilla.

Ainoastaan nimetyillä henkilöillä on oikeus käyttää ja ylläpitää rekisterin tietoja. Kullakin käyttäjällä on henkilökohtainen käyttäjätunnus ja salasana. Käyttäjiä sitoo vaitiolovelvollisuus.

Rekisteriä ei säilytetä paperitulosteena.

Henkilötietolain (523/99) 10 § mukaisesti

Rekisterinpitäjä

Malmin Korupaja Oy / korupaja.fi
Markkinatie 6
00700 HELSINKI
Puh. (09) 3512 800
myynti(at)korupaja.fi

Rekisteriasioista vastaava henkilö

Pasi Suninmäki
pasi.suninmaki(at)korupaja.fi

Rekisterin nimi

korupaja.fi verkkokaupan käyttäjärekisteri

Henkilötietojen käyttötarkoitus

Korupaja.fi -verkkokaupan käyttäjärekisteriin tallennettuja henkilötietoja käytetään asiakassuhteiden hoitamiseen, yhteydenottojen hoitamiseksi, markkinointitarkoituksiin sekä muihin verkkopalveluihin liittyviin tarkoituksiin. Rekisteriä ei luovuteta ulkopuoliselle tahoille.

Rekisterin tietosisältö

Rekisteriin kerätään rekisteröidyistä perustietoja, kuten nimi, osoite, puhelin ja sähköposti.

Säännönmukaiset tietolähteet

Rekisterinpitäjä rekisteröi korupaja.fi -verkkokaupan käyttäjästä ne tiedot, jotka käyttäjä itse ilmoittaa verkkosivustoa käyttäessään.

Säännönmukaiset tietojen luovutukset ja tietojen siirto EU:n tai Euroopan talousalueen ulkopuolelle

Ei säännönmukaisia tietojen luovutuksia kolmansille osapuolille. Ei tietojen luovutuksia EU:n tai ETA:n ulkopuolelle.

Rekisterin suojauksen periaatteet

Taustahallintaan on pääsy vain asianomaisten hallussa olevilla tunnuksilla.

 

EVÄSTEET

Kävijän tietokoneelle voidaan ajoittain siirtää ns. evästeitä ("cookies").

Evästeillä voidaan kerätä tietoja esimerkiksi miltä sivulta olet siirtynyt osoitteeseen, mitä www-sivujamme olet selannut ja milloin, mitä selainta käytät, mikä on näyttösi resoluutio ja käyttöjärjestelmä, sekä mikä on tietokoneesi IP -osoite eli mistä Internet -osoitteesta lähettämäsi tiedot tulevat ja minne ne vastaanotetaan.

Evästetietojen avulla Palvelun kävijämääriä voidaan seurata Malmin Korupajan ja sen yhteistyökumppaneiden toimesta sekä analysoida ja kehittää kävijöitä paremmin palvelevaksi. Lisäksi Malmin Korupajan yhteistyökumppanit saattavat käyttää mainonnan kohdentamiseksi evästeitä, joilla kerätään tietoa kävijän vierailuista tällä ja muilla sivustoilla. Evästeiden avulla kerättyä tietoa käytetään kävijän kiinnostusten kohteiden perusteella kohdennetun mainonnan tuottamiseen. Evästeiden avulla tehdyssä mainonnan kohdentamisessa kävijää ei yksilöidä eikä tietoja yhdistetä kävijältä mahdollisesti muussa yhteydessä saatuihin henkilötietoihin

Kävijällä on mahdollisuus estää evästeiden käyttö muuttamalla selaimensa asetuksia siten, että selain ei salli evästeiden tallentamista.  Kävijä hyväksyy, että joidenkin palveluiden osalta evästeiden käytön estäminen saattaa kuitenkin vaikuttaa palvelun toiminnallisuuteen.

Sivustoa seurataan mm. Fonecta Oy:n evästeillä, joista saat lisätietoa: https://www.fonecta.fi/info/hyodyllista-tietoa/tietoa-evasteista/.